PLUGG, PLUGG, PLUGG...

Sitter just nu hemma hos mamma i Avesta. Har varit här på besök under helgen. Gårdagen spenderades med några tjejkompisar, och sen blev det en krogenvända. Riktigt rolig kväll, som var fylld med skratt, tjejsnack och en massa dans. Tack alla ni som var med och förgyllde denna kväll! :)
Sen idag har jag varit och hälsat på hemma hos bästa Emelie Ahlin, Chrille och lilla Elsa. Mysigt värre! <3
Dock så är denna kväll inte fullt lika rolig, sitter just nu med en massa studentlitteratur i knät och pluggar inför salstentan som kommer äga rum nu på onsdag. Är så nervös! Vet ju inte vad de kommer att fråga om, och då är det svårt att veta vad man ska plugga på. Har ju sådär 6 olika böcker, där den ena boken har mer sidor än den andra.. Puuuuuh! Dock så är det skönt att jag är godkänd i allt så här långt i utbildningen, hoppas bara att jag blir godkänd även denna gång. Är verkligen sjukt nervös!

Men imorgon kommer jag få tänka på annat iallafall. Då kommer jag, Natasha, Chani, Chanis mamma och Roxy  bege oss mot huvudstaden för konsert. JLO kommer nämligen till Sverige! Är så grymt taggad, längtar verkligen tills imorgon! Kommer ta tåget från Västerås runt 14,50 (efter föreläsningen som jag har på morgonen) och sedan blir det massa shopping och tjejmys innan vi beger oss mot Globen.

 
Jennifer Lopez --  Åh det här kommer att bli ett minne för livet!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0