ETT NYTT LIV, EN NY START!

Hej kära läsare. Vet att jag inte gjort något inlägg om själva flytten till Västerås, men tänkta ge er en liten kort och sammanfattningsrik information hur tiden har varit hittils. Flyttade hit för ca 3 veckor sedan, och vistelsen har varit både rolig och händelserik. Har haft fullt upp med både nollning och komma in i själva högskolelivet. Har inprincipt varit nollningsaktiviteter (eller som vi kallar det Rookie-aktiviteter). Har varit fest, lekar, fest, föreläsningar och ytterligare fest, lite tufft för en som inte är så van att verkligen "festa" annars, haha! :) Men det har varit en otroligt rolig period, och har lärt känna många underbara nya människor under min korta vistelse.
Var även hem till gamla Avesta över förra helgen, då var det teater och födelsedagsfest för underbara Emelie Ö, som fyllt 21, som stod på schemat. Och sen så mys med bästa mamma också såklart! :) En jättetrevlig helg var det, men det känns verkligen bra att vara på plats i Västerås igen. Men det kommer att bli flera vistelser till Avesta inom de närmsta månaderna, har ju fortfarande teatern att tänka på. Men det känns bra, för då hinner jag passa på att träffa mina underbara vänner som bor kvar i dem områderna också.
 
Måste då säga att det här med flytten och plugget känns jättebra, och det känns som jag verkligen valt rätt. Sen så har jag ju nu möjlighet att träffa och umgås med älskade Anna mkt mer också. Ja allt känns kanon!
 
Men nu lär jag säga godnatt, ska upp tidigt imorgon för ännu en heldag på högskolan, och sen så har vi övningsittning med vår studentförening att se fram emot på kvällen. Godnatt på er, så hörs vi! :)
 
 
(slänger upp lite bilder från Rookie-perioden lite då och då. Här kommer det bilder från dag 2. Enjoy! Så här kul kan man ha på högskolan)

































 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0